2012. július 15., vasárnap

Még 6 hét

Ezzel most szembesültem ... 9 hetet már letudtam és még mindig nagyon nem akarok hazamenni. Persze, néha jó lenne pár napot az otthoni nyugiban tölteni és nem foglalkozni a kaja-munka-tanulás édes hármassal, de ennek ellenére még maradnék. Nem igazán akarok visszaszámolni, mert félek, hogy akkor a végére nagyon utálni fogom az ittlétet. Egyelőre így jó.
Az elmúlt két hét is nagyon gyorsan elszaladt. Főnök ismét nincs 2 hétig, most kivételesen nyaralás miatt. Szerintem a 9 hétből a felében nem is láttam. Főleg, hogy amelyik héten visszajön, én akkor megyek Wädenswilbe egy hétre. A 11. hetemet ott töltöm a HPLC gyakorlati alkalmazásával. Egyszer megmutatták az egyetemen, hogy hogyan működik, hogy ne itt kapjam az első magyarázatot hozzá valamilyen idegen nyelven, de nem sokra emlékszem. Remélem előjön, amikor mondják.
A kísérleteim úgy néz ki, kezdik beadni a derekukat, mert egy módszerbe 4 hét után sikerült életet lehelni, hála Solyának! Bár ha előbb kunyizom el azt a doktorit, akkor előbb jövök rá, de sebaj. Bár vannak dolgok, amiket még most sem értek, de üsse kavics. Most már 2,5 módszer működik a 4-ből. Fél azért, mert annak hangulatfüggő. És még van a csíráztatásom.
Viszont ezzel egy baj van, hogy működnek: újra kell írnom a beszámolómat, mert akkor amiket eddig kaptam, félig fals adatok voltak. Nem baj, a héten nagyon nem fogok unatkozni. Hétfő-kedden illóolaj lepárlás, közben csinálom a pollen tesztjeimet és még meg kell írnom a bevezetést és a pótlást-javítást a beszámolóhoz. A 10. héten azért már megélem, hogy fogalmam sincs, hogy végzek ennyi mindennel a hét végére. Napirenddel ...
Az elmúlt két hétben úgyis rászoktam a napirendre. Újult gőzerővel tanulom az angolt, a 8,5 óra munka után 1-1,5-2 órában még minden nap. Általában úgy esek be az ágyba, hogy amint leteszem a fejem, kiesik minden és a következő kép az, hogy reggel van és én nem akarok felkelni. Na, ezt bírtam 1,5 hétig folyamatosan, aztán most szerdától képtelen voltam abban a tempóban haladni, amit kitűztem. Persze, mert csak egy dolgot nem írtam a listára, mégpedig azt, hogy PIHENJ!!! Ma behozom a lemaradást és a jövő hetet végignyomom. Muszáj a nemes cél érdekében :D


A mostani hétvégéről még talán annyit érdemes megjegyezni, hogy hozom a formám. Tegnap fél percen múlt hogy lekéstük a vonatot Sionba. A jegyautomata csiga volt. Evvan, megyünk egy órával később. Aztán mivel lemerült a karórámban az elem, és anélkül képtelen vagyok létezni. Oké, elemcsere. Gondoltam hogy  nem lesz olcsó, de ha otthon legrosszabb esetben is 6-700 ft-ért kicserélik, gondoltam itt sem lehet a duplájánál sokkal több. Ühüm ... én és a naivitásom. Fizettem érte 14,5 frankot, ami alsó hangon is 3500 pénz. Ilyen drága elem sem volt még az órámban. Anya erre mondta, hogy ennyiért órát kaptam volna xD Na igen. Legalábbis bóvlit. De ennek kapcsán felfedeztem, hogy Japán órám van xD Tesóm már akkor tudott választani :D
Ma pedig sikeresen a szemembe fröcsköltem a mosószert. Igen, a folyékony mosószert. Szép mutatvány volt, de mint már említettem rólam beszélünk. Kimostam, remélem nem gyullad be. Ha igen, akkor van szemcseppem ... azért reménykedem.

És ha már megtehetem. Akinek esetleg van kallódóban ilyen sörös- vagy egyéb doboz nyitója, esetleg sörözik, légyszi, rakja nekem félre, az alábbi célra :D Előre is köszi :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése