2012. május 26., szombat

Első "kirándulás" a hegyekbe

Az elmúlt héten minden este igencsak el voltam kapkodva, nem nagyon volt időm írni. Most igyekszem bepótolni mindent.
Hétfő délután délelőtt egyszercsak felajánlották, hogy délután mehetek növényeket gyűjteni a hegyekbe. Hát persze, hogy nem mondtam nemet. Örültem hogy kimozdulhatok az irodából. Valahol Veyras után jártuk fent a francban 1500-2000 méter magasan. Gyönyörű az a vidék. Bár már nem emlékszem milyen növényt gyűjtöttünk, de jól éreztem magam. Néha elég nagy kihívást okozott az az építkezési hulladék, amit errefele talajnak neveznek. Ugrálhattam én az ásón, egy millimétert nem ment lejjebb. Jó, a hegyekben tényleg nagyságrendekkel jobb a helyzet, de amiben pl itt a szomszédban is élnek a szőlőtőkék ... hát az nem termőföld. Értem én, hogy a szőlő nem egy kimondottan kényes növény, de hát na ... Ahogy nézem, erről nincs képem, de ígérem csinálok.
Túl sokat pötyögni most nincs kedvem, úgyhogy képekben a hétfő délután:

valahol az erdőben ...

a milka-tehenek hazája xD Legalábbis valami nagyon hasonló, mert ők egy másik kantonban élnek xD

növénykék, amiket gyűjtöttünk.

A zsákmány egy része :D

 hegyek, mert ezeket nem lehet eleget fényképezni :D

és egy vacak szögből fényképezett vízesés ^^ Nagyon szép volt, és olyan finom volt a vize *.* már bánom, hogy nem volt nálam üveg, hogy hozzak belőle x.x





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése