2012. május 26., szombat

Szerda - Gentiana, kenguru és Bruson

Szerdán határozottan nem sok hasznomat vették. Na nem azért, mert nem segítettem volna, de nem volt miben. Reggel összeszedtek és indultunk a hegyekbe. Először kocsikáztunk egyet, mert megmutattak nekem egy gyönyörű ültetvényt. A növény neve Gentiana vagy mi a halál, de ilyet akarok otthonra ... szerintem a képek magukért beszélnek. Félreértés ne essék, a színek az eredetiek, én hozzá sem nyúltam.

A tájról is van néhány képem, hogy milyen környéken volt ez az ültetvény:
Nem csúnya, az biztos :D
Aztán megmutatták a cég egyik ültetvényét Bruson mellett. Az egész napos öntözőrendszer-beüzemelésben nem igazán tudtam segíteni, így csak nézőközönség voltam. Meg fotóztam mindent :D
A drágaságaim, otthon velük dolgozom :D És itt volt belőlük nagyon-nagyon sok, fotóztam is őket, hátha valamelyik képet fel tudom majd használni :)
Ez a terület egy része ... meg ami mellettem és mögöttem volt ^^ ez sincs csúnya környéken :D
Ugye, hogy meg mondtam, hogy megmondtam :D Egyébként nekem ez annyira furcsa, hogy május végén még mindig havat látok ... de hát az lenne a meglepő, ha olyan magasságban már nem is lenne.
ÉÉÉÉs Orsinak, ugyan nem kecskék, hanem barik, de tessék :D nagyon messze voltak, és a 18x zoom ennyit tudott segíteni a dolgon :P

Hazafele még megnéztük mi lett a reggeli virágokkal ... elvitték őket a szárítóüzembe, nagy, egybefüggő kék tenger lett belőle :D
És hogy hogyan került a kenguru a címbe? Hát kéremszépenalásan, úgy, hogy azt ebédeltem :D Én sem akartam elhinni, hogy menüben lehet itt kengurut enni, de ki vagyok én, hogy vitatkozzak egy ebédmeghívásnál :D Egyébként nagyon finom volt, bár az a madár adag, amit én képes vagyok legyömni a torkomon az nem az éttermi adagokhoz van kitalálva. Először nem akartam elhinni, hogy tényleg kenguru, de az "ausztrál ugráló állat" magyarázat kellőképp meggyőzött, hogy tényleg kenguru lesz az ebéd x.x Nem hiszem hogy rendszeresen fogom enni ... a kenguru szép, a kenguru aranyos, kengurut megkóstoltuk, többet nem eszünk. Kb mint a nyuszi. Nyuszi is háziállat, nem kaja, macskát és kutyát sem eszünk. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése