2012. május 26., szombat

a hétvégi bosszúm, avagy shopping *.*

Ismét egy magányos hétvége ... bár nem annak indult. De hát mint tudjuk, rólam van szó, és egyébként is egy hétfőnek beillő péntekem volt, nem csodálkoztam xD. Tehát, úgy volt, hogy Barbara marad és megyünk valamerre hegyet mászni a hétvégén. Aztán 2 napra jött egy ideiglenes lakótársunk, és kitalálta, hogy ha a csaj úgyis kocsival van, Genfig el tud vele menni, akkor most hétvégén is meglátogatja a barátját. Hívott engem is, hogy menjek vele, mert nagy ökofarmja van a srácnak, elférek, nem zavarok. Végül is úgy döntöttem megyek. Gondoltam két legyet, egy csapásra, ha már Bálint úgyis valamerre arra ténfereg, akkor meglátogatom őt is. Eddig minden szép és jó, már írtam a listát, mit kell vinnem, Bálintnak is üzentem, hogy mit szól az ötletemhez, amikor jött Barbara, hogy bocsi, sátorozni mennek a barátjával. Oké, itt még bíztam Bálintban, hátha mégsem kell egyedül tölteni a hétvégét. Hát nem jött össze, későn szóltam ... vagyis inkább későn vette észre. Kicsit elkeseredtem, túlságosan beleéltem magam egy Francia kiruccanásba. Mindegy, túlélem a két napot. Tegnap nagy lelkesen el is határoztam, mit fogok csinálni és hogy ma bosszúból elmegyek shoppingolni.
Az éjszaka nézegettem egy képet és megszületett bennem az elhatározás, kell egy kockás ing. Reggel (délben) ugyan sok hangulatom nem volt egyedül nekivágni Sionnak, de elmentem és lett két kockás ingem, két felsőm, két színes póttincsem, amit otthon már vagy 4 éve keresek meg néhány hajcsat.

 Igen, mielőtt bárki kérdezné, beszabadultam a Tally-ba xD

A svájci üzleteket már meg sem próbáltam, már a kirakatban ájuldoztam az áraktól ^^ Így is egy rakás pénzt elköltöttem, de megérte, jót tett a lelkemnek :D Mondjuk a svájci üzletektől nemcsak az árak tartottak vissza ... nem tudom, nekem ez a divat kicsit sokk. A nadrágok nem tudják eldönteni hogy hosszúak legyenek, vagy halászok ... olyan mintha kinőtték volna őket x.x és nagyon sokan járnak az ilyen sehosszú nadrágokban. Ehhez én köszönöm szépen, de túl magyar vagyok ^^
A következő nekifutás a piercing beszerzés lesz :D Bár lehet, hogy otthon azt egyszerűbb ... még megálmodom :D
Viszont arra rájöttem vásárlás közben, hogy annyira átállt az agyam az angol gondolkodásra, hogy ha németül kell megszólalnom, komoly fejtörést okoz már csak egy szimpla kérdés feltétele is x.x Mindegy, most az angol az elsődleges :D Bár néha határozottan hiányolom, hogy egy szót sem értek a franciából ... de majd pár túlélőkifejezést megtanulok, aztán csókolom :D

Hazafele meg vicces utam volt. A vasúton egy rakás rendőr, de rendesen rohamszerkóban. Néztem is mi van itt, mert nem engedtek senkit a peronra. Hát a hangokból ítélve csak fociszurkolók érkeztek meg. Semmi nem történt, de a golyóálló, rohamsisak, minden volt rajtuk és náluk ... és voltak legalább 30-an ott ahol én is várakoztam ... le merném fogadni, hogy a másik kijáratnál is legalább ennyien ... azt hiszem ilyen rendőri jelenlét mellett senkinek sem kell rettegnie egy focimeccs előtt-után, nem mint otthon ... bőven van még mit tanulnunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése