2012. június 3., vasárnap

3. hét

Kicsit megcsúszva ugyan, de érkeznek a bejegyzések, nem kell aggódni :P
Ez a hét ismét tele volt élményekkel, nem panaszkodhatom. Bár kedden kezdődött a hét, nekem határozottan csütörtökön tűnt fel, hogy nem szerda van. Időzavar, mert miért ne :)
Viszont azzal nagyon is tisztában vagyok, hogy már a harmadik hetem ment el. Én nem akarom, már most előröl akarom kezdeni, mert ugyan hiányzik az otthoni labor és a makacs bacijaim, de én még nem akarok hazamenni! És ha ilyen ütemben fogynak a hetek, csak azt veszem észre, hogy már a repülőn ülök és kezdem az utolsó félévemet. Valahol már nagyon várom, hogy a diplomát a kezembe fogjam, másik oldalról pedig nagyon jól érzem itt magam.
.
.
.
Visszatérve az eredeti gondolatmenetre:

KEDD:
érdekesen telt, minden szempontból. Még mindig nem a saját projekten dolgozom, de már nagyon remélem, hogy jövő héten az is beindul ... Tehát kedd. 5 órán keresztül kakukkfű leveleket nézegettem mikroszkóp alatt és számoltam a színen és a fonákon lévő illóolajtartó mirigyeket 2 négyzetmilliméteren. Felemelő érzés volt valamit tényleg dolgozni, hasznosnak lenni. Az a része ugyan vicces volt, hogy a srác akivel dolgoztam egyáltalán nem beszélt angolul, én meg franciául nem, de megoldottuk ^^.
Ezen kívül 5 év után először ültem biciklin. Mondhatom érdekes élmény volt, több szempontból is.
1. kölcsönbicikli volt, magasan lévő üléssel
2. nem tudtam vele váltani, mert kettesbe még csak-csak sikerült, de a hármasnál már nagyon kattogott és azt az instrukciót kaptam, hogy ne nagyon piszkáljam, mert gyakran ledobja a láncot, inkább hanyagoltam és tekertem, hogy jussak egyről a kettőre.
Ezeken kívül maximum annyit tudok felhozni, hogy az egyensúly érzékem a nulla felé közelít és enyhén voltam csak instabil, de majd belejövök, muszáj lesz, ha normálisan akarok vásárolni.
Mindezek ellenére büszke vagyok, mert nem törtem össze a kölcsönbiciklit és komolyabban magamat sem xD Meg is lepődtem volna, ha nem húzom le mindkét bokámat. E mellé van egy ismeretlen eredetű lila folt a bal térdemen, ami addig nem volt ott, tehát valamikor biciklizés közben szereztem xD
De van adapterem, így végre tudom használni a hajszárítómat és hajvasalómat normálisan. Isteni érzés :D

SZERDA:
Folytattam tovább az illóolajtartó mirigyek számolgatását, délután pedig belevetettem magam a vegyszerrendelés gyönyöreibe. Most már ezt is tudom ... azt hiszem. Bár néhány alkalommal éreztem, ahogy a kérdőjelek cikáznak a fejemben, megoldottam. Mind a 4 teszthez megtaláltam mindent és még két plusz tesztet is sikerült a listára csempészni. Ennek azért örülök :)
Azon viszont meglepődtem, hogy lesz egy olyan kísérletem is, ahol a KIT-et valamilyen vér- és vérplazma vizsgálathoz csináltak eredetileg o.O Érdekes volt utánaolvasni, hogy tényleg erre lesz szükségem a pollen fertilitási teszthez, de ha a cikk azt mondta, én hiszek neki.

CSÜTÖRTÖK:
Csinálok róla külön képes beszámolót, mert az megér egy misét ... na jó, többet is.

PÉNTEK:
Nem sok kommentálni való van a napról, mivel 10-ig végeztem a vegyszerkeresgéléssel és táblázat összeállítással és a szünetben José annyit mondott, hogy kb jövő csütörtökig ennyi dolgom volt. Hát mit ne mondjak, egy világ omlott össze bennem, hogy mit fogok én malmozni munka címén napi 8,5 órában?! Azért délutánra már annyit változott a helyzet, hogy csütörtökön munkaszünet, tehát nem oké az olaszországi kiruccanásunk arra a napra illetve közöltem, hogy a salvia az üvegházban már virágzik, tehát amint megjönnek a vegyszereim, játszhatok laborosdit ^^. Egyébként a munkaidőm további részét angol tanulással töltöttem el "legálisan", mivel senkinek nem tudtam segíteni. Vacak érzés, mert nem ezért jöttem ide x.x Viszont voltak pozitívumai is a napnak.
1. kaptam saját biciklit *.* most már retteghetnek az utak, mert én még gyalogosan is ön- és közveszélyes vagyok, nemhogy két keréken xD
2. 3 hét után sikerült beszélnem a velem egy irodában dolgozó sráccal, aki hivatalosan előtte nap volt utoljára xD Még szerencsére egy darabig lesz. Legalább nem mindig egyedül kuksolok ott, lesz kihez szólni :)

Most egyelőre ennyi, a csütörtöki bejegyzés pedig érkezik ... egy héten belül :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése