2012. június 5., kedd

Csütörtök

Ez, ahogy ígértem inkább fényképes beszámoló lesz, mint rizsázós bejegyzés...
Kihívás úgy írni, hogy minden hosszú magánhangzót ctrl+c ctrl+v-zek xD
A szerdai illóolajmirigy-számolgatás közben ajánlották fel ...vagyis inkább közölték, hogy másnap megyek a hegyekbe növényt gyűjteni. Nem ellenkeztem, imádom a hegyeket, gyönyörűek *-*
A reggeli fél hetes indulás sem okozott komolyabb problémát, annyira be voltam zsongva. Bár rettegtem, hogy leszakad az ég, mert esőkabát, mint olyan nincs nálam. Öreg hiba, tudom, de az valahogy otthon felejtődött ... fogalmazhatunk úgy is, hogy eszembe sem jutott kihozni.
Viszont egy dolog biztos: rájöttem, miért olyan nyugis emberek a svájciak. Nagyon sok helyen olvastam, hogy lassan vezetnek, még autópályán is. Nem igazán értettem, mert akikkel eddig utaztam, nem tűnt fel, hogy lassabban vezetnének. Viszont most, 2000 méter felé közeledve megvilágosodtam. Az még csak-csak, hogy megyünk a szerpentinen: erdő-erdő-erdő-semmi közepén egy lakótelep-erdő-erdő-erdő és kezdődik az egész előröl. A másik része a dolognak, hogy később már a szalagkorlát is ismeretlen fogalom ... nincs semmi, ami elválasztana a közel 2000 méter zuhanástól egy rossz mozdulat után. Annyira nem vagyok jártas a fizikában, hogy most gyorsan kiszámoljam, mekkora fa tudná felfogni a közel 2 tonnás mozgásban lévő terepjáró súlyát. Tehát hegyi, egy sávos úton a maximum sebesség 10 km/h. Nem bántam, legalább volt időm nézegelődni. Találkoztunk egy őzgidával és 2 mókussal ... vagy egy mókussal kétszer xD Ez már részletkérdés. Sajnos róluknincsen fényképem, túl gyorsak voltak -.-
Ezután a rövidke bevezető után jöjjenek a kééépek!!!

Ott gyűjtögettünk annak a vízesésnek a lábánál ... nem lehetett úgy 2 m-t menni, hogy ne legyen ugyanennyi szintkülönbség. Edzés felsőfokon :D
A méretarány kedvéért ... Mélanie (a csaj a képen) kb olyan magas mint én
csak mert szépek a kikericsek és felén már elvirágoztak
igen, próbáltam nagyon művészi lenni, nekem tetszik :D
őt gyűjtöttük. a virágot és a leveleket, persze csak ésszel. Az egész növény jó esetben 7cm magas. És kellett volna belőle 4 kg ...
zúúúúúzmóóóó xD
és tényleg ilyen színe volt. Ebből kellene szuvenírt csinálni, csak még nem tudom, hogyan
én jót szórakoztam a virágzó tuján ...
(ami tudjuk, hogy nem tuja, hanem juniperus ... szigorúan csak dísznövényen)
a 4 kg helyett lett 1,2 több mint 5 óra alatt ... de ennek is veszettül örültünk :)





A lényeg, hogy rájöttem, szeretek hegyet mászni és makro fotókat csinálni ... bár nem tudok emléknek mindenesetre megteszik :D
Jaj és a legfontosabb kimaradt: ha ilyen terepen legelnek a tehenek, akkor nagyon fitteknek kell lenniük xD Ezért olyan finom a milka csoki ~
Tudom, az eszmefuttatásaim gyakran fájnak, de ha egyszer így lett a csokapik?! :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése