2012. június 8., péntek

Első hétvégém társasággal

Lassan egy hete készülök megírni ezt a bejegyzést, de általában nincs hozzá kedvem. De muszáj, különben törlődnek az emlékek és egy év múlva már nem is tudom, hogy mi történt itt velem.
Két magányosan töltött hétvége után Barbara maradt. Érdekesnek ígérkezett és az is lett. Pénteken elmentünk bevásárolni az újonnan szerzett biciklimen, hát mondanom sem kell, érdekes látvány voltam, de ezt inkább nem ecsetelem. Tisztességesen bevásároltunk a hétvégére, komoly ellátmányt szereztünk be, és egy kisebb vagyont fizettem. Tudom, én akartam spárgát enni, mert még nem volt hozzá szerencsém, és ez az időszak most a próbálkozásé :D Tehát vettem spárgát, amit másnap jól meg is főztem és nagyon finom lett *.* Barbara azon vigyorgott, hogy amióta itt vagyok, akkor látott először igazán főzni. Hát igen, tudok, de nagyon nem szeretek. Túlságosan hangulatfüggő és ha nincs, képes vagyok hetekig elélni spagettin, mert az finom xD
Szerencsére azért itt ilyen probléma nincs, mert a fiúk rendszeresen főzőcskéznek én meg élvezem xD Munkamegosztásként azért el szoktam mosogatni, és gyakran fizetem az alapanyagot, hogy ne érje szó a ház elejét.
Szóval vissza a spárgámhoz. Sikerült egy nagyon finom receptet találnom, ami még gyors is volt mellé, bár szerintem nem főztük elég ideig a spárgát x.x vagy csak már a 3. nap végére volt elegem annyira belőle?! xD Nem csináltam nagy adagot, de csak szombaton volt segítségem az evéshez, így még hétfőn is azt nyámmogtam, mondanom sem kell mennyi lelkesedéssel. És a spárga másik felét meg sem csináltuk ...
Még pénteken megbeszéltünk, hogy aznap és szombaton fesztivál van Sion-ban, elmegyünk megnézni, direkt felkeltem korán, mert este nem beszéltük meg, mikor megyünk, így volt a biztos. Végül csak este 7-kor indultunk el, de elég is volt. Aki ismeri az Egerszeg fesztivált otthon, annak nem mondok újat, hogy kb olyan volt, csak feleakkorában. És inkább előadások voltak, mint vásárlási lehetőség. De jó program, kicsit kimozdulni. Odaúton körbebicikliztük a tavat, valami gyönyörű, de azt hiszem el kell könyvelnem, hogy Barbara biciklivel kamikaze xD Szörnyű. Én még bizonytalan voltam, de ő meg olyan utakon képes volt vinni, hogy rettegtem, mikor esek akkorát, hogy ottmaradok. Mindegy, megúsztam. Hazafele már jóval biztosabb voltam ... tegnap meg pláne, de azt egy másik bejegyzésben.
A szombat ilyen apróságokkal telt még, hogy tanultunk, Barbara ruháit meóztam, hogy jól nyirbálta-e meg xD Jobban áll-e így, hogy levágott a nyakából ... és kicsit kinyaltuk a házat ... nem egyszerű feladat ekkora teret takarítani x.x
Vasárnap meg csak fetrengtünk, mert vacak idő volt. Délután pedig megérkezett az új srác. Nagy bánatomra nem beszélni angol, de még német sem. Csak francia ... igen, francia a szentem, neki nem kell beszélni más nyelven. Nem baj, kénytelen lesz, ha szeretne velem kommunikálni :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése